تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
مرجع تخصصی ترفند و اموزش بازی های روز دنیا


Image result for ‫ئص3 صشممحثحثق‬‎

با سلام خدمت پی سی گیمری ها امروز قراره با تمام بخش های بازی Call of Duty Mw3 اشنا بشیم

در ادامه مطلب با ما همراه باشید

این مطلب  برای آشنایی با بازی   CALL OF DUTY MW3 online هستش که به تازگی این بازی در نرم افزار پردیس گیم اومده . ممکنه که در هنگام بازی گیج بشید و چیزاییی ببینید که شاخ در بیارید و من خودم بارها و بارها این

 

چیزارو دیدم  مثلا ممکنه یه دفه تو بازی 6 تا جت یه دفه بیان و همرو بزنن این تاپیک برای همین کار هست که شما به طور کامل با بازی آشنا بشید و بتونید در بازی به طور حرفه ای بازی کنید  و  یک زمینه ای برای کسایی  که تازه کار هستند.و اگر کسی این مطلب رو به طور کامل بخونه میتونه حرفه ای بشه

امیدوارم که لذت ببرید .

 

 

 

 

 

 

 

آموزش آشنایی داخل بازی :

 


معرفی انواع سلاح های کشتار جمعی، پشتیبانی و ویژه در Mw3 Online


انواع Killstreak ها در آنلاین بازی کردن CodMw3  تا دوستان فرق بین این ورژن رو با ورژن های قبلی رو تشخیص بدهند.

KillStreak ها چی هستن ؟  KillStreak ها ابزاری برای شناسایی، رد یابی، نابود کردن انفرادی و دسته جمعی دشمنان هستن که با کشتن دشمنان به تعداد مشخص بدون مردن ( Dead شدن )، بدست می آیند...

در Mw3 بر خلاف Mw و Mw2، شما دارای ویژگی های منحصر بفردی در انتخاب نوع KillStreak خود هستید بطوریکه شما میتوانید در سه حالت Assault ، Support و Specialist قرار گرفته که هر کدوم به شما تعداد خاصی KillStreak خواهد داد که این باز به خود شما بستگی داره که کدوم نوع رو انتخاب میکنید ! 

یه نکته ای که میمونه اینه که شما برای هر حالت فقط میتوانید سه KillStreak برای خودتون انتخاب کنید.....

 

 

 

و اما معرفی ابزارهای جنگی :

 



Assault Strike Package


  UAV یکی از ابزار های شناسایی دشمن در مینی مپ ( Mini-Map ) است که این آیتم هم در حالت Assault و هم در حالت Support قابل دسترسی است و فقط در 30 ثانیه اول دشمنان را نشان خواهد داد. شما با کشتن 3 نفر بصورت پیاپی در حالت Assault و 4 نفر در حالت Support میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید.



  Care Package که خیلی هم واسه من محبوبه، یکی دیگر از ابزار هایی است که توسط هلیکوپتر برای شما فرستاده خواهد شد که به صورت رندم یکی از 25 آیتم KillStreak رو در خودش قرار داده است. شما با کشتن 4 نفر بصورت پیاپی میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید.

 


  آیتم جدید: I.M.S مخفف اسم Intelligent Munitions System که یه سیستم انفجاری است که هر دشمنی به آن نزدیک میشود، توسط یکی از 4 نارنجکی که در آن وجود دارد، کشته میشود. نحوه کارکرد این دستگاه به گونه ای است که شما اول آن را بر روی زمین قرار داده و این دستگاه به طور اتوماتیک با دیدن دشمنان یکی از نارنجک های خود را به هوا پرت کرده و منفجر میکند. شما با کشتن 5 نفر بصورت پیاپی میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید.

چه کسی از یک موشک کنترلی شلیک شده از سمت ماهواره بدش میاد ؟ شما با کشتن 5 نفر بصورت پیاپی میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید.

یک رگبار اتوماتیک که با شناسایی دشمنان، به آنها شلیک میکنه ! شما با کشتن 5 نفر بصورت پیاپی میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید.

سه فروند جنگنده شامل Roy Fokker، Rick Hunter و Max Sterling که به ترتیب بر روی دشمنان شما ( در جهت انتخابی شما ) بمب انداخته و آنها را از بین میبرند. شما با کشتن 6 نفر بصورت پیاپی میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید.

  یک فروند بالگرد که برای مدتی در آسمان پرواز خواهد کرد و دشمنان شما را با تیر خواهد زد ( حالا خوبه به یه RPG میترکه ها ) ! این نوع بالگرد از سیستم Flare برخوردار نیست. شما با کشتن 7 نفر بصورت پیاپی میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید. 

آیتم جدید: این یکی از زیباترین حرکات شرکت Mw3 بوده تا طرفداران خودش رو بیشتر کنه ! 5 عدد بالگرد که در موقعیتی که شما تعیین کرده اید، چند بار رفت و برگشت خواهند کرد و هر جاندار زنده ای را ببینند از پای درمیارن ! خیلی با شکوهه ! من که خیلی حال کردم خیلی با کلاسه ! شما با کشتن 9 نفر بصورت پیاپی میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید. 

آیتم جدید: کسانی که Survival مد رو بازی کرده باشن میفهمن با چه خلبان ماهری دست و پنجه نرم میکنن ! یک بالگرد با سیستم دفاعی ضعیف که همراه شما خواهد آمد و دشمنان رو برای شما ریز ریز خواهد کرد. آخ جون اینم کلاس داره ! شما با کشتن 9 نفر بصورت پیاپی میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید. 

آیتم جدید: این آیتم رو که دیگه نگو خیلی خیلی ماهه ! یه موشک انداز کنترلی که تا دلتون بخواد موشک داره ( 14 تا بسه دیگه ) و برای مدتی روی هوا خواهد موند و موشک اون هم به دست خودتان قابل کنترل است. فکر کنم این هواپیما دارای یک عدد Flare ( موشک خنثی کن ) باشد. شما با کشتن 9 نفر بصورت پیاپی میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید. 

آیتم جدید: یک تانک کوچولو با قدرت آتش بالا و موشک رو تا بحال دیده بودین ؟ با قرار دادن این تانک بر روی زمین شما میتوانید هدایت آن را بدست بگیرین و وارد منطقه دشمن شوید. البته اگر دشمن به تانکتون هم شلیک نکنه، باز هم بعد از مدتی از کار خواهد افتاد ( من موندم چرا Infinity یه باتری مردونه واسه این تانکه نذاشته؟ هان؟ ). این تانک دارای 100 گلوله در دو خشاب و 2 عدد موشک است. شما با کشتن 10 نفر بصورت پیاپی میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید. 

  یکی از محبوب ترین سلاح کشتار جمعی در Mw2 محسوب میشد که همه دیگه اینو میشناسن ! دارای انواع موشک ها و رگبار برای کشتن دشمنان شما از فاصله بسیار دور است. این هواپیما دارای دو عدد Flare ( موشک خنثی کن ) است. شما 30 ثانیه میتوانید از این وسیله استفاده کنید. شما با کشتن 12 نفر بصورت پیاپی میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید.

  یک بالگرد بسیار قوی و پوشش آهنی سنگین که دارای یک عدد Flare ( موشک خنثی کن ) میباشد و دشمنان شما را برای مدتی که در آسمان است، به وحشت میاندازد ( یعنی خیلی قویه ). شما با کشتن 12 نفر بصورت پیاپی میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید.

آیتم جدید: غول آخر بازی Juggernaut ها هستن که وقتی شما وارد این لباس میشوید، دشمن باید عقب نشینی کنه چون شما دیگه کسی رو نمیشناسید و با یک زره فولادی قوی به سمت آنها خواهید رفت. خدا نسیب هیچ تیمی نکنه ! شما با کشتن 15 نفر بصورت پیاپی میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید.

آیتم جدید: کسانی که Mw2 رو بازی کرده باشن میدونن کسانی که پشت Gunner Chopper ها چقدر قوی بودن ! اما در Mw3 قضیه فرق کرده.... شما پشت این بالگرد بسیار قوی خواهید نشست و به غیر از زدن رگبار شما تعدادی بسته یا Care Package هم واسه خودتون میفرستین ! اطلاعات دقیقی از تعداد Flare ( موشک خنثی کن ) ندارم احتمالاً یک یا دو تا Flare دارد. شما با کشتن 17 نفر ( چه خبره 17 نفر؟ تو قبلی 11 نفر بود ! ) بصورت پیاپی میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید.


Support Strike Package

خسته شدین؟ من بیشتر ولی بخونید.... خوبه !
کانتر UAV همون ضد UAV است که رادار دشمن را از کار میاندازد. شما با کشتن 5 نفر میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید. شما فقط 30 ثانیه میتوانید از این وسیله استفاده کنید.

آیتم جدید: از شکلش معلومه که جلیقه ضد گلوله است که شما ابتدا باید چند جلیقه را بر روی زمین انداخته و هم تیمی های شما میتوانند با ورداشتن جلیقه در مقابل تیرهای دشمن بیشتر از قبل مقاومت کنند. شما با کشتن 5 نفر میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید.

آیتم جدید: یه چیز مزخرف که فکر نمیکنم کسی استفاده کنه ! یه Care Package که دشمن با باز کردن آن منفجر خواهد شد ! شما با کشتن 5 نفر میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید.

آیتم جدید: نیازی به توضیح نداره SAM دیگه ! هلی کش  ! شما با کشتن 8 نفر میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید. 

آیتم جدید: یک هلی بالگرد کوچولو که توسط شما هدایت میشود برای علامت گذاری روی دشمنان طراحی شده تا دوستان شما دشمنان رو ببینند و هم اونا آدم بکشن هم شما یه ثوابی بکنید. شما با کشتن 10 نفر میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید. 

آیتم جدید: Advance UAV که فرقش با UAV در این است که جهت پشت و روی دشمن رو در مینی مپ به شما نشان خواهد داد. شما با کشتن 12 نفر میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید.

آیتم جدید: یه رگبار کنترلی همانند رگبار اتوماتیکی که در بالا توضیح دادم میباشد فقط بدست شخص شما کنترل میشود. شما با کشتن 12 نفر میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید.

یه هواپیمای B2 که به صورت مخفی راستایی که شما بهش دستور دادین رو بمباران میکند. شما با کشتن 14 نفر میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید.

EMP که همه اینو میشناسن ! از کار انداختن همه ی سیستم های الکترونیکی دشمن به عهده این سیستم است. تمامی هدفگیری های تفنگ ها و همه ی KillStreak های دشمن اعم از بالگردها، رگبار ها و ...... از کار میوفتن و نابود میشوند. شما با کشتن 18 نفر میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید.

  آیتم جدید: این دیگه غول غول مرحله آخره ! هم Juggernaut هم سپر داره ! دیگه چی میخوای از این بهتر؟ شما با کشتن 18 نفر میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید.

آیتم جدید: همانند همون قبلیست که در بالا گفتم ولی ورژن خودکارش هست که بعد از پرتاب Care Package ها از آنها مراقبت نیز میکند تا بدست دشمن نرسد. شما با کشتن 18 نفر میتوانید از این آیتم خود استفاده کنید.

Attention Attention Enemy MOAB Detected ( Oh, Nooooo My God ........ )Boom


آیتم جدید: این آیتم خیلی خفنه و همانند Nuke در MW2 است با این تفاوت که بعد از استفاده این آیتم بازی تمام نخواهد شد. این آیتم مخلوطی از EMP و Nuke است که همه ی دشمنان را کشته و همه ی وسایل الکترونیکی آنها را به مدت 1 دقیقه از کار خواهد انداخت. به گفته Mw3 این آیتم یک آیتم مخفی است که شاید در Care Package ها پیدا شود البته شما باید 25 نفر را بصورت پیاپی بکشید ( 25 تا ؟ میدونی یعنی چی ؟ 25 تا ؟ چه خبره ؟ ). همچنین بعد از استفاده این آیتم تیمی که از MOAB (Mother Of All Bombs ) Wow استفاده کرده است تا آخر اون راند تجربه ی 2 برابر خواهد گرفت. ( حالا برین هک لول استفاده کنین ببینم چه لذتی داره اگر تجربه دو برابر رو تست نکنین !! )

Specialist Strike Package


شما بصورت عادی میتوانید 3 عدد Perk یا توانایی داشته باشین ! در این حالت شما میتوانید 3 عدد Perk دیگر برای خود انتخاب کنید که با کشتن 2 نفر بصورت پیاپی اولین Perk شما فعال خواهد شد... با کشتن 4 نفر دومی فعال خواهد شد و با کشتن 6 نفر سومین Perk شما فعال خواهد شد که در جمع شما دارای 6 عدد Perk خواهید بود که اگر شما بتوانید فقط 2 نفر دیگه را نیز بکشید و به 8 کشتن پیاپی دست پیدا کنید، همه ی Perk ها برای شما فعال خواهد شد. دیگه کی جرات میکنه شما رو بکشه؟

 

 

 


 مپ ها اسلحه ها پرک ها و..... MW3 واسه آشنایی بیشتر !!!!!

 
مپ های بازی :

Arkaden, Bakaraa, Bootleg, Carbon, Dome, Downturn, Fallen, Hardhat, Interchange, Lockdown, Mission, Outpost, Resistance, Seatown, Underground and Village

 

 

مراحل دشوار:





Carbon
Dome
Radar
Seatown
Village 

مراحل متوسط:




Civilian Rescue
Flood the Market
Invisible Threat
Little Bro’s
Out of Africa
No Fly Zone
Wing Man 


 

 



  perk 1 :

1. Extreme Conditioning : زمان دویدن بی وقفه شمارو افزایش میده و در حالت pro سرعت بالا رفتن از وسایل رو افزایش میده.


2. Slieght of Hand : سرعت مسلح سازی مجدد رو افزایش میده و در حالت pro سرعت تغییر سلاح رو افزایش میده.


3. Scavenger : مهمات رو از اسلحه هایی که روی زمین افتادن جمع میکنه و در حالت pro با مهمات بیشتری وارد بازی خواهید شد.


4. Blind Eye : غیر قابل شناسایی به وسیله هواپیماهای دشمن و درحالت pro قفل کردن لانچر ها روی وسایل هوایی دشمن سریعتر میشه + قدرت ضربه زنی به وسایل رو افزایش میده.


5. Recon : آسیب پذیر بودن مواد منفجره رو افزایش میده و در حالت pro آسیپ رسانی گلوله ها رو بیشتر میکنه.


Perk 2 :


1. Hardline : برای بدست آوردن کیل استریک ها 1 عدد کیل رو کمتر میکنه و در حالت pro هر 2 بار اسیست رو 1 کیل حساب میکنه.


2. Assasin : ایمنی در مقابل رادار های پرنده (uav) ، رادارهای قابل حمل ، دوربین های thermal و ضربان سنج ها و در حالت pro محافظت در مقابل CUAV و EMP


3. Overkill : توانایی حمل دو اسلحه PRIMARIES و در حالت pro توانایی استفاده از دو اتچمنت روی اسلحه پریمری دوم! (مانند cod4)


4. Quickdraw : افزایش سرعت aim کردن با سلاح. و در حالت pro ریکاوری سریعتر در مقابل equitpment ها..


5. Blast Shield : سپری که رد مقابل گلوله ها از شما محافظت میکنه و در حالت pro ایمنی در مقابل نارنجک های قلاش و سنگی رو خواهد داشت.


Perk 3 :


1. Sitrep : حالت هکر بمب ها (شناسایی بمب ها و وسایل دشمن) و در حالت pro شنیدن صدای دشمنان به صورت بلندتر.


2. Dead Silence :حالت نینجا و در حالت pro بدون اسیب پذیری در سقوط از بلندی.


3. Stalker : حرکات سریعتر در هنگامی که روی نشانه aim کرده اید. و در حالت pro به تاخیر انداختن انفجار claymor ها..


4. Marksman : شناسایی اهداف راه دور و در حالت pro برای اسنایپر ها نگه داشتن نفس بیشتر برای aim کردن.


5. Steady Aim : افزایش دقت تیر اندازی (تکان های سلاح کمتر میشه) و در حالت pro هنگام دویدن سرعت aim کردن افزایش خواهد یافت.


  


Assault


1.Uav : با 3 کیل بدست میاد و یک رادار پرنده محل دشمنان رو نشون میده.


2. Care Package : با 4 کیل بدست میاد. یک پکیج به صورت airdrop ارسال میشه و به صورت تصادفی یک کیل استریک به شما جایزه میده.


3. IMS : با5 کیل بدست میاد. یک نوع مین زمینی هست (آمبوش) به تعداد 3 یا 4 عدد که میتونید کار بذارید و مانند کلایمور با نارنجک فلش غیر فعال نمیشن.


4. Predator Missile : با 5 کیل بدست میاد. که یک موشک از رادار predator شلیک میشه و اون موشک رو هدایت میکنید.


5. Sentry Gun : با 5 کیل بدست میاد. یک سلاح فوق اتوماتیک هست که با حالت لیزری به صورت خودکار به دشمن تیر اندازی میکنه.


6. Precision Airstrike : با 6 کیل بدست میاد. یه نقطه رو مشخص میکنید و توسط هواپیماهای هورنت 3 بار بمباران میشه.


7. Attack Helicopter : با 7 کیل بدست میاد. یک هلیکوپتر کبرا یا میل وارد مپ شده و برای دقایقی شمارو ساپورت میکنه.


8. Strafe Run : با 9 کیل بدست میاد. 5 هلیکوپتر مهاجم به شما کمک خواهند کرد.


9. Little Bird Guard : با 9 کیل بدست میاد.هلیکوپتری که قدم به قدم با شما خواهد آمد و یک ساپورت کامل رو از شما انجام خواهد داد.


10. Reaper : با 9 کیل بدست میاد و یک بمباران کامل با 5 عدد موشک پریداتور خواهد بود.


11. Assault Drone : با 10 کیل بدست میاد.یک تانک روبات که قابلیت هدایت و درگیری با دشمن رو داره.


12. AC-130 : با 12 کیل بدست میاد.برگشت دوباره ac130 رو خواهیم دید که یک گانشیپ پرنده هست.


12. Pavelow : با 12 کیل بدست میاد. یک هلیکوپتر بسیار قدرتمند و احتمالا اینبار تیرانداز شما خواهید بود.


13. Juggernaut Armor : با 15 کیل بدست میاد. لباس ضد گلوله رو خواهید پوشید و هیچ چیز جلودارتان نیست..


14. Osprey Chopper Gunner : با 15 کیل بدست میاد. شما چاپر گانر خواهید شد و 4 عدد care package نیز برای تیم شما فرستاده خواهد شد.

 



Support

1. UAV : با 4 کیل بدست میاد. رادار پرنده هست.

2. Counter UAV : با 5 کیل بدست میاد و ضد رادار هست.

3. Ballistic Duffel :با 5 کیل بدست میاد. به تیم شما سلامتی بیشتر یعنی 130% خواهد داد!

4. Hacked Care package : با 5 کیل بدست میاد.اگر دشمن بخواد از این پکیج شما استفاده کنه منفجر خواهد شد و دمشن رو میکشه.

5. SAM Turret : با 8 کیل بدست میاد. یک سامانه پدافند هوایی هست.

6. Remote UAV : با 10 کیل بدست میاد. یک uav مانند چیزی که در بازی بتلفیلد بدکمپانی 2 دیدیم! مشخص کردن دشمنان و هدف قرار دادن آنها با موشک.

7. Advanced UAV : با 12 کیل بدست میاد. هواپیمای blackbird که یک رادرا بسیار قدرتمند هست و دشمن نمیتواند آنرا منهدم کند.

8. Remote Turret : با 12 کیل بدست میاد. مانند سنتری گان هست که شما آنرا کنترل میکنید.

9. Stealth Bomber : با 14 کیل بدست میاد. هواپیمای B2 که بمباران سنگینی انجام خواهد داد.

10. EMP : با 18 کیل بدست میاد. یک انفجار الکترو مغناطیسی که تمام وسایل الکترونیکی دشمن رو از کار میندازه.

11. Juggernaut Armor : با 18 کیل بدست میاد. یکپکیج به صورت airdrop ارسال میشهو لباس ضد گلوله رو میپوشید.

12. Escort Airdrop : با 18 کیل بدست میاد. کنترل کردن هلیکوپتر و فرستادن 4 عدد airdeop برای همتیمی ها.

 



Specialist

با 2 و 4 و 6 کیل میتونید یک پرک اضافی بگیرید.

Extreme Conditioning
Sleight of Hand
Scavenger
Blind Eye
Recon
Hardline
Assassin
Quickraw
Blast Shield
Sitrep
Marksman
Steady Aim
Dead Silence

 


Death Streaks

1. Juiced- Lightweight : با 4 مرگ بدست میاد. سرعت بیشتر شما برای دویدن.

2. Martrydom : با 4 مرگ بدست میاد. قبل از مرگ یک نارنجک رو خواهید کشید..

3. Final Stand : با 4 مرگ بدست میاد. قبل از مرگ پیستول رو خواهید کشید...

4. Revenge : با 5 مرگ بدست میاد. کسی که برای بار پنجم شمارو کشته در رادار برای شما مشخص خواهد شد برای انتقام..

5. Stopping Power : با 5 کیل بدست میاد. قدرت بیشتر گلوله ها..

6.Dead man’s hand
 : با 6 کیل بدست میاد. در دستان شما یک c4 قرار خواهد گرفت برای عملیاتی انتحاری..




 

 


....

 




 


Primaries :

Assault Rifles:
M4A1
M16A4 (3 round burst)
SCAR-L
CM901
Type 95 (3 round burst)
G36C
ACR 6.8
MK14 (Semi-Automatic)
AK-47
FAD

Submachine Guns:
MP5
UMP45
PP90M1
P90
PM-9
MP7

Light Machine Guns:
L86 LSW
MG36
PKP Pecheneg
MK46
M60E4

Shotguns:
USAS-12 (full auto)
KSG 12 ("double-barreled" according to in-game intel)
SPAS-12 (pump action)
AA-12 (full auto)
Striker (semi-auto)
Model 1887 (lever-action)

Sniper Rifles:
Barrett .50cal
L118A (bolt-action)
Dragunov
AS50
RSASS
MSR (bolt-action)

Riot Shield


Secondaries :

Pistols:
USP .45
P99
MP412
.44 Magnum
Five Seven
Desert Eagle

Machine Pistols:
FMG9
MP9
Skorpion
G18

Launchers:
SMAW
Javelin
Stinger
XM25
M320 GLM
RPG-7

ممنونم که این مطلب رو خونید.

امیدوارم موفق بشید.

بازم اگه سوالی داشتید میتونید در قسمت نظرات بپرسید تا ادمین به صورت تخصصی جوابتون رو بده.

باتشکر.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

با سلام.وبلاگ P30 Gamer بزرگترین وبلاگ درمورد گیم,ترفند ها و چیت های بازی های مختلف,برنامه های مخصوص گیم و نقد و بررسی های بازی ها میباشد.برخی از مطالب این وبلاگ برگرفته از سایت های بروز هستند و برخی دیگر از مطالب توسط ادمین نوشته و منتشر میگردد.وبلاگ P30 Gamer این شرایط را برای شما گیمر محترم فراهم کرده تا بروز ترین مطالب و یا مطالبی که خودتان نوشته اید را با ما در اشتراک بگذارید و درصورت تایید توسط مدیر وبلاگ مطلب را منتشر میکنیم و درانتهای مطلب ذکر میکنیم که کدام کاربر این مطلب را به ما معرفی کرده یا مطلبش را برای ما ارسال کرده.با تشکر از شما بازدیدکننده محترم.



هدایت به بالای صفحه

اسکرول بار